Web-TV

TV

Adgang til web-TV

Da vi fortsat køber og distribuerer vores TV kanaler hos YouSee, har du også med SAFnet bredbånd adgang til Web-TV fra YouSee. Der er adgang til live-TV i grundpakken, og i mellem- og fuldpakken er der både live-TV og arkiv funktion med tidligere udsendelser.

I modsætning til tidligere skal man nu oprette et specielt login til web-TV, og det gøres med MitID. Er du medlem af Sæby Antenneforening skal du oprette et youSee Login ved hjælp af dit MitID, for at kunne bruge denne tjeneste.

Opret youSee login her.

Bemærk
Husstande med hemmelig adresse kan desværre ikke oprette et youSee Login
TV2
er kun delvis med i aftalen om web-TV. Har du SAFnet bredbånd, kan du også samtidig se TV2 i hjemmet på YouSee appen
Har du ikke SAFnet bredbånd
eller vil du kunne se TV2 når du ikke er hjemme, kan du også sagtens få den mulighed. Du skal i dette tilfælde kontakte youSee på 7070 4040, og bede om "TV2 ude". Det koster 5 kr. om måneden at abonnere på TV2.
Vigtigt
husk at få tilmeldt automatisk kortbetaling og elektronisk post, så du undgår gebyrer.
Opret youSee login

Spørgsmål?