Ekstrakanaler

Vi kan desværre ikke garantere, at denne side altid er helt opdateret i forhold til youSees produkter og tjenester. Det er derfor vigtigt, at benytte youSees egen side til at søge de senest opdaterede oplysninger, eller kontakte os direkte i vores butik, Grønnegade 11A.

Det er nu muligt at tilkøbe Ekstrakanaler fra grundpakken. Hidtil har det krævet mindst mellempakke, men det er nu ændret. For at tilkøbe Ekstrakanaler er der nogle tekniske forudsætninger der skal være opfyldt. Der er 2 alternativer, hvor den ene er at benytte sit tv, og købe en kortlæser - et såkaldt "CA modul".

Kortlæsere kan købes i vore butik til 295,- kr.

Desuden skal man have et youSee programkort, der også kan fås i vores butik, eller bestilles direkte på nettet hos youSee.

Er du overordnet tilfreds med grundpakken, men savner f.eks. Viasat Golf, Canal9, Discovery, Animal Planet, Eurosport, Disney Channel eller andre udvalgte kanaler, er Ekstrakanaler måske en mulighed for dig.

Du kan tilkøbe kanalerne enkeltvis, og indtil videre varierer priserne mellem 10,- kr. og 50,- kr. pr. stk. Se udvalget her.

Det skal du have:

Kortlæser: Engangsudgift på 295,- kr./stk. i vores butik, Grønnegade 11A.

Kortafgift: 0 kr. pr. måned - oprettelse af første kort er gratis.
  • Kanalerne kan købes enkeltvis til priser mellem 10,- & 50,- kr./stk.
  • Der er mere end 100 kanaler at vælge imellem.

Ekstrakort - hvis du vil have Ekstrakanalerne på 2 eller flere tv apparater, skal du købe en kortlæser til hvert tv. Ekstra programkort (Ekstrakort) koster 100 kr. i oprettelse pr. stk.
Programmerne koster ikke ekstra, selvom du har købt ekstrakortkort.

Salget af Ekstrakanaler varetages direkte af youSee - bestil på nettet her - eller på telefon 70704040

En anden mulighed er at benytte youSee Plus, der  har nøjagtig de samme muligheder for Ekstrakanaler, og samtidig får du en HD boks med optagefunktion, start forfra, arkiv tv m.m. Denne løsning kan lejes for 99 kr. pr. måned uden kanaler.

Se  ekstrakanaler her