Vejledninger

Vejledning til forbedring af husinstallation

Der er nu kommet nyt tilgængeligt materiale, hvor man som "Gør det selv" medlem kan hente gode vejledninger til hvordan man forbedrer sin installation. I materialet er der gode videoer, der i detaljer instruerer i flere forskellige elementer.

Det installationsmateriel der anvendes, er hele vejen igennem YouSee ready - altså godkendt af vores signalleverandør, YouSee, til transmission af de digitale signaler. Ligeledes er der angivet lokale forhandlere, hvor det viste materiel kan købes - se mere under forhandlere.

God fornøjelse, og se de nye vejledninger her: Vejledninger.

Du kan også se YouSee's udmærkede vejledninger om Godt signal her.

Tjek din nuværende eller gamle installation for synlige fejl: "Gør-det-selv" tjek.

Kanalinstallation af digital TV

Har du problemer med indstilling af dit digitale TV, kan du læse mere her.

YouSee har lavet gode demoer for flere mærker, men vær opmærksom på, at de enkelte mærker ofte ændrer på indstillingsmenuerne. Det er derfor desværre ikke altid helt korrekt beskrevet, men kan som oftest benyttes som rettesnor. Se demoerne her.

Spørgsmål?

Sæby Antenneforening