TV3 MAX erstatter TV3 Sport2
Dato: 31-10-2017 13:16:44
Kategori: Generelt

TV3 MAX erstatter TV3 Sport 2

Fra den 31. oktober bliver TV3 MAX lagt ud på vores programflade. Det er som sådan ikke en helt ny kanal, men den afløser TV3 Sport 2. Årsagen er, at der nu er både sport og andet ikke sportrelateret indhold.

TV3 SPORT 2 BLIVER TIL TV3 MAX
TV3 MAX erstatter den eksisterende kanal TV3 SPORT 2, således at TV3 familien stadig består af fem attraktive kanaler. TV3 MAX er en kanal, der især er interessant for målgruppen af de passionerede sportsglade, der samtidig ikke kan få nok af let tilgængelig og underholdende comedy-serier.

STÆRKT INDHOLD PÅ TV3MAX
TV3 MAX tilbyder de største og mest populære sportsrettigheder (præcis som hidtil med TV3 SPORT 2). Det vil sige Premier League, La Liga, Superliga, Champions League fodbold (gruppespillet), engelske The Championship, Carabao Cup, FA Cup, Champions League håndbold, Serie A fodbold, fransk fodbold fra Ligue 1, ATP-tennis, motorsport og en række andre sportsbegivenheder.

Når der ikke sendes LIVE sport på TV3 MAX finder du masser af originale comedy-programmer. Se for eksempel det prisbelønnede Simpsons, eller vel nok verdens mest berømte bilprogram Top Gear, og den forrygende comedy serie How I Met Your Mother. På TV3 MAX er du altid sikret et godt grin i dejligt og afslappende selskab.